Voertuigkerende leuningen

Voertuigkerende leuningen

  • Type Klasse Werkende Breedte (Wn) ASI CE
    VGSN-500 3,75 m. N1 W1 (0,60 m.) A +
    VGSN-1000 3,75 m. N2 W1 (0,60 m.) B +
    VGAN-500 4m. N1 W2 (0,80 m.) A +
    VGAN-1000 3m. N2 W2 (0,80 m.) B +
    VGSN-800 3,75 m. N1 W2 (0,80 m.) A +
    VGAN-300 2,44 m. TL3/TL4 (N2*)   W1 (0,60 m.)* B +

    *Constructie is getest conform de Amerikaanse norm NCHRP 350 (ca. 50% zwaarder dan de EN 1317). Bovengenoemde prestatie (N2-W1) is daarom een indicatie.

    Als alternatief op de standaard leuningconstructies en geleiderail op kunstwerken, heeft Eurorail BV nu ook voertuigkerende leuningen in haar programma.

    De voertuigkerende leuningen worden al met veel succes toegepast op veel kunstwerken door heel Nederland. Ze zijn leverbaar in aluminium of staal en kunnen in iedere RAL kleur worden uitgevoerd.

    Door de minimale breedte en uiterst geringe werkende breedte, kunnen de leuningen kort op de randen van een kunstwerk worden gemonteerd.

    De voertuigkerende leuningen kunnen uitgevoerd worden met 3, 4 of 5 horizontale liggers. De hoogte varieert van 1 t/m. 1,80 m.. Tevens is er een uitvoering mogelijk met verticale spijlen..

    Door de prestatieklasse N1 kunnen de voertuigkerende leuningen zeer goed worden toegepast op gebiedsontsluitings- en erftoegangswegen.

    De leuningen zijn uitvoerig getest en voldoen volledig aan de gestelde Europese norm EN 1317. Ook voldoen de leuningen aan de, vanaf 2011 geldende, CE normering.

    Informatie aanvragen
    Brochure voertuigkerende leuningen

  • voertuigkerende leuningen